604 910 110
info@4contact.cz

Ceník edice 4Contact CRM

4Contact CRM (SQL řešení) Cena bez DPH Cena s DPH
4Contact CRM - síťová verze, licence pro 2 uživatele 2 479 Kč 2 999 Kč
4Contact CRM - síťová verze, licence pro 3 uživatele 3 305 Kč 3 999 Kč
4Contact CRM - síťová verze, licence pro 4 uživatele 4 545 Kč 5 499 Kč
4Contact CRM - síťová verze, licence pro 5 uživatelů 5 371 Kč 6 499 Kč
4Contact CRM - síťová verze, licence pro 6 uživatelů 6 198 Kč 7 499 Kč
4Contact CRM - síťová verze, neomezená multilicence
Neomezená firemní multilicence, kterou je možné používat na všech firemních počítačích.
7 437 Kč 8 999 Kč
4Contact CRM - volitelný modul pro synchronizaci databáze
Cena dle počtu databází. Např. 1x centrální databáze + 2x off-line databáze na noteboocích = 3000Kč celkem.
826 Kč 1 000 Kč
Technická podpora včetně aktualizací
V ceně je technická podpora včetně upgrade (aktualizací) na nové verze produktu. Neplatíte žádné roční udržovací poplatky, jedná se jednorázovou a volitelnou platbu.
1 653 Kč 2 000 Kč

Odpovědi na dotazy týkající se licencí

Licence
Jak je licencována edice 4Contact CRM?

4Contact CRM je licencován podle počtu uživatelů, kteří současně pracují nad stejnou databází. Jedná se o concurrent licence. To znamená, že počet uživatelů, kteří pracují s databázi ve stejném okamžiku nesmí překročit počet zakoupených licencí. 4Contact tedy můžete instalovat třeba na 20 počítačích, ale současně může pracovat pouze tolik uživatelů, kolik je zakoupených licencí.

Příklad: Síťová verze programu 4Contact CRM - neomezená multilicence. Databáze je umístěna na firemním serveru nebo na internetu. K databázi se může připojit neomezené množství uživatelů.

Příklad: Síťová verze programu 4Contact CRM pro 2 uživatele. Umožňuje současnou práci 2 uživatelů. Databáze je umístěna na firemním serveru nebo na internetu. K databázi se mohou připojit pouze 2 současně pracující uživatelé.

Příklad: Firma používá síťovou verzi programu 4Contact CRM pro 6 uživatelů. Kromě toho má 3 obchodní zástupce, kteří mají instalován 4Contact CRM lokálně na noteboocích včetně lokální databáze. Všechny 3 databáze na noteboocích se budou synchronizovat s centrální databází. Tzn.: - 1x síťová licence pro 6 uživatelů - 4x modul pro synchronizaci off-line databází (3x databáze na noteboocích + 1x databáze na serveru)

Příklad: Firma používá síťovou verzi programu 4Contact CRM pro 6 uživatelů. Kromě toho má 3 obchodní zástupce, kteří mají instalován 4Contact CRM lokálně na noteboocích, ale pracují online (připojují se k centrální databázi přes internet). Na rozdíl od předchozího příkladu zde není nutný modul pro synchronizaci databáze, protože všichni pracují online. Tzn.: - 1x síťová licence pro 6 uživatelů

Jak je to s licencí u programu 4Contact CRM, když chci používat modul pro synchronizaci databáze?

Modul pro synchronizaci databází je volitelný / nepovinný modul. Modul pro synchronizaci databází potřebujete pouze tehdy, když někteří z uživatelů pracují off-line, tedy bez připojení k internetu. Cena licencí se odvíjí podle počtu SQL databází programu 4Contact CRM, které se synchronizují.

Příklad: Firma používá síťovou verzi programu 4Contact CRM pro 5 uživatelů. Kromě toho má 3 obchodní zástupce, kteří mají instalován 4Contact CRM lokálně na noteboocích včetně lokální databáze. Všechny 3 databáze na noteboocích se budou synchronizovat s centrální databází. Tzn.: - 1x síťová licence pro 5 uživatelů - 4x modul pro synchronizaci off-line databází (3x databáze na noteboocích + 1x centrální databáze na serveru)

Máme síťovou verzi programu 4Contact pro 3 uživatele. Chtěli bychom provést rozšíření počtu licencí na 5 uživatelů. Lze dokoupit další licence a jaká je cena?

Stačí dokoupit další licence, zaplatíte pouze rozdíl v ceně dle ceníku.

Před 7-9 roky jsme koupili síťovou verzi 4Contact. Nyní bychom chtěli zakoupit novou verzi. Musíme koupit celý program znova nebo lze provést upgrade?

Lze provést upgrade. Při upgrade poskytujeme slevy. Výše slevy závisí od toho jak stará je verze programu 4Contact, kterou používáte. Pošlete nám e-mail a uveďte jakou verzi programu používáte. Verze programu je uvedena v menu Info + O aplikaci.

Pokud máte zakoupenou technickou podporu včetně aktualizací, dostanete upgrade na aktuální verzi zdarma. Poplatek za technickou podporu včetně aktualizací je jednorázový, neplatíte tedy žádné další roční udržovací poplatky.