4Contact CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které poskytuje nástroje a funkce potřebné pro vytvoření přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.
4Contact CRM edice umožňuje přístup k databázi přes internet, synchronizaci dat mezi off-line PC a centrální databází. Data jsou ukládána v databázovém systému Microsoft SQL Server / Express.
Základem řízení vztahů se zákazníky je sdílená databáze kontaktů, kterou můžete filtrovat podle libovolných kritérií.
Kromě 50 standardních polí (firma, oblast, ...) lze využít až 30 uživatelem definovaných polí. Názvy polí a jejich rozmístění může uživatel měnit a určit co vlastně bude v databázi sledovat.
Možnost zařazení kontaktů do kategorií pouhým stisknutím tlačítka myši. Pro kategorie existuje zvláštní záložka. Kategorie si může uživatel vytvořit libovolné. Každá databáze může mít definovány jiné kategorie.
Správa obchodních aktivit a hlavně jejich výsledku - schůzky, úkoly, tel. hovory, poznámky. Zobrazení aktivit ve sdíleném kalendáři. K aktivitám můžete připojovat dokumenty.
Správa obchodních příležitostí je základní funkcí systému. Také zde je možné uživatelsky přizpůsobit strukturu informací, které chcete o prodejích sledovat.
Kalendář obsahuje přehled o měsíčních, týdenních a denních aktivitách jednotlivých uživatelů, včetně přiřazených úkolů na vybraný den. Aktivity lze prohlížet, editovat a filtrovat.
Vytváření přehledů o klientech, aktivitách a prodeji. Více něž 40 předdefinovaných reportů a hlavně možnost vytvářet vlastní tiskové přehledy. Součástí programu je nástroj na vytváření přehledů.
Přístup přes internet ke kontaktům, aktivitám (schůzky, úkoly, tel. hovory, poznámky), historii aktivit, záznamům o prodeji.
Možnost zařazení uživatelů aplikace do skupin a určení ke kterým kontaktům budou mít skupiny přístup. Např. rozdělení kontaktů podle oblastí zájmů a určení které skupiny/týmy budou mít k daných oblastem přístup.
Na základě požadavků z praxe se ukázalo efektivní umožnit nejen jednorázově definovat filtry, ale je uložit tyto filtry pro pozdější použití a tak zracionalizovat práci s kontakty. Dejme tomu že máte v databázi 100 000 kontaktů, ale v dané chvíli potřebujete pracovat pouze s určitou množinou zákazníků. V tomto případě vytvoříte podle libovolného kriteria výběr příslušných kontaktů a aktivujete filtr. Potom po celou dobu, kdy je filtr aktivní pracujete pouze s danou množinou kontaktů. Aktualizace dat, aktivity, prodej, tiskové sestavy , exporty, mail-merge, hromadné aktivity a také hromadné maily - respektují aktivní filtr kontaktů - což jistě šetří čas a práci zjednodušuje a zrychluje.